duminică, 24 ianuarie 2010

Cateii din adapostul din Cluj in pericol sa fie ucisi

apelul de mai jos, cu pozele cainilor din ecarisaj in pericol sa fie ucisi peste 7 zile,l-am preluat de pe blogul http://adoptieanimale.blogspot.com ,cine poate sa ajunga acolo il rog sa adopte acesti ingeri,sint si caini de rasa,daca in Cluj un stapin este amendat ca-si plimba cainele in alt loc decit cel amenajat,cum ar putea returna hingherii cainii?











"Am fost zilele trecute la ecarisajul din Cluj, str. Bobalnei nr. 85. si medicul veterinar mi-a spus ca in sapte zile toti cainii de la ecarisaj vor fi eliberati pe strada. Eu am mari indoieli in privinta acestor "eliberari" si de aceea sper ca postand pozele pe care le-am facut, poate unii catei vor avea un pic de noroc.
Daca aveti posibilitatea sa salvati un catel de la ecarisaj, va rog, vizitati-i la adresa de mai sus. Au mare nevoie de niste oameni cu suflet"....

2 comentarii:

Unknown spunea...

Thema ciinii de la ecarisajul din Cluj..

D-na Adriana, puteti sa-mi trimite-ti un Mail ?
micu.doina@googlemail

Unknown spunea...

sau Dermacell@aol.com

Doina Jabben / thema ciinii de la ecarisajul din Cluj

Doina Jabben